LÖFBERGS LILA

LÖFBERGS LILA

 

 

LOFBERGS LILA kavų asortimente – daugybė įvairaus skonio maltų kavų. Priklausomai nuo to, kurioje vietovėje buvo užaugintos kavos pupelės ir kaip jos buvo ruošiamos vartojimui, kokio stiprumo skrudinimo lygis, išskiriamos MEDIUM, JUBILEE, KHARISMA, SAVANNAH ir kt. LOFBERGS kavos rūšys.

 

Lofbergs-bendras-740x327 

Nuo 2011 metų vidurio gamintojas patikėjo savo produkto distribuciją bei marketingo strategijos įgyvendinimą įmonei UAB „Daisena“.

Nuoseklus marketinginių veiksmų įgyvendinimas ir aktyvi prekybinė veikla pardavimų taškuose įtakojo sėkmingą rinkos augimą nuo 2,9 proc. 2011 metais iki vidutiniškai 5 proc. rinkos 2014 metais.

LOFBERGS-grafikas-augimas

 

Lietuvoje kavos LOFBERGS LILA pardavimai kilogramais sėkmingai auga kiekvienais metais.

LOFBERGS-grafikas-augimas24

2012 m. pagal tyrimų bendrovės „Nielsen“ rinkos duomenis rinkimuose „SĖKMINGIAUSIAS METŲ PRODUKTAS PRISTATYTAS RINKAI“ malta kava LOFBERGS LILA KHARISMA (500 g) nominuota ir apdovanota „Neparuoštų vartoti gėrimų” (kavos, arbatos, kakavos) kategorijoje kaip geriausiai parduodamas ir sėkmingiausias naujas produktas Lietuvos rinkoje.

Siekiami ir sėkmingai vykdomi ne tik užsibrėžti rinkos dalies didinimo ir stabilizavimo, bet ir prekinio ženklo žinomumo gerinimo planai.

Lietuvos vartotojai šį prekinį ženklą vertina kaip kokybišką ir savo kainos vertą produktą iš Švedijos (pagal TNS atliktos apklausos duomenis).